Kehitys ideat.
+5
Snowman
Secret Sun
MarieMarie
Penkkiurheilija
afroilee
9 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Kehitys ideat.
Sätkyukko kirjoitti:mikäs tuo portaali-kohta oikein on?
ei tarvii kirjautua ja näkyy "Viimeisimmät aiheet" listassa kuitenkin joitakin viestejä. Eli näkyy foorumin ulkopuolelle..
Piilotettu/otettu pois käytöstä nyt, ja poistan samalla kokonaan koska urlilla vielä näkyy.
Edit: Nii kiitos tästä tiedosta.
afroilee- Viestien lukumäärä : 36
Vanha foorumi?
Yritin aamulla tulla tänne foorumille, mutta kun painoin siitä foorumi napista niin mulle aukesikin Sika- liiton travianin sisäinen foorumi jostain alkuajoilta ??
oli aika jännää luettavaa....
ei vaan auennut enää uudestaan kun koitin
Xublex- Viestien lukumäärä : 8
Xublex kirjoitti:Yritin aamulla tulla tänne foorumille, mutta kun painoin siitä foorumi napista niin mulle aukesikin Sika- liiton travianin sisäinen foorumi jostain alkuajoilta ??
Joku bugi travianissa? Tai sitten joku henkilö jolla valtuudet muokata niitä "linkkejä" liiton sisällä nii vaihtanut sen menemään travian foorumeihin, jos vaikka on ettinyt sieltä jotakin tietoa.
afroilee- Viestien lukumäärä : 36
Mäkin oon päässyt sinne monestikin, kun tuun travianiin aina painamalla tuosta "Useimmiten avatut" -napista. Se aina arpoo sen paikan, mihin päätyy ja jos se sattuu osumaan foorumiin, niin sillon se menee tonne travianin foorumille, koska eihän se tänne eri sivulle osais tulla. Mut jos xublex oot jotenkin muuten sinne päässyt, niin en kyllä tiiä siitä...
Penkkiurheilija- Viestien lukumäärä : 42
Olen kuullut, että jos liitolla on käytössä ulkopuolinen foorumi, mutta travianin foorumi on ollut käytössä, niin jos käytät jotain scriptiä missä on linkkejä niin se avaa kanssa travun vanhan foorumin vaikka foorumi ei olisi käytössä.
Snowman- Viestien lukumäärä : 89
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa